Pàgines

dijous, 31 de juliol del 2008

Himne popular infantil: Maite Zaitut



"Todo empieza cuando los payasos Pirritx y Porrotx visitan al abuelo Ankleto. Al llegar a su caravana conocen a su nieta Romí, todo un flechazo para Porrotx, que se enamora al instante."

La versió original traduïda faria més o menys així:

T´estimo molt, jo a tu t´estimo molt
Si estàs amb mi desapareix tot el que és trist
Un dia gris el pintes de colors
Fins a la Lluna i tornar t´estimo jo!

Els meus ulls són com bombetes
Els meus llavis riuen fort
no puc amagar el que sento
quan em mires tant d´aprop

Ara ja no sé què em passa
el cos m´està tremolant
el meu cor fa pampallugues
i no deixa de ballar

Quan s´uneixen els colors
per fer l´arc de Sant Martí
quan escrius amb el teu dit
el meu nom en el mirall

Li dono canya a la ràdio
i és com tu aquesta cançó
vull mirar-te als ulls i dir-te
que el que sento és això:


Maite zaitut, maite maite zaitut
Si estàs amb mi desapareix tot el que és trist
Un dia gris el pintes de colors
Fins a la Lluna i tornar t´estimo jo!
!

Fins a la Lluna i tornar t´estimo jo
Fins a la Lluna i tornar... t´estimo jo!

Molt... molt... Maite zaitut.